Sunday, December 2, 2012

Hati Berkata "Mereka Tidak Tahu"

Assalamualaikum..
sihat??mcmane dgn cuti??harap semua dlm keadaan baik..;)

tetiba teringat perbualan brsama rakan2 fb..twitter..kelas..guru..dan lain2..;)..
inilah hasilnya dapat dicoretkan..moga kalian mngerti..dan perlukn sokongan dripada semua..doakn sya..amin..;)insyaallah..


Mereka kata sya USTAZAH kerana sya sntse bertudung labuh..
Mereka kata sya SOLEHAH kerana sya acap kali post mengenai artikel2 ilmiah, dakwah dan sebagainya..

TAPI
.
.
.
.
.
.

Jauh di sudut hati sya,
mahu saja sya MENANGIS SEKUAT HATI
Sya sedang BERTARUNG dengan diri sya sendiri
TAK MUDAH..
Allah saja TAHU apa yg terbuku dihati ini..
Sya masih berada di dalam LAUTAN KEKURANGAN...
Kadangkala sya TERGELINCIR kerana,
Jalan kehidupanku penuh dgn KENIKMATAN..
MAAFKAN sya kerana kadangkala sya KHILAF
Terlupa ke arah mana yang patut sya TUJU
SEBAK HATI tatkala sya terbayang
Bilakah WAKTU BERAKHIR SAYA??
Di manakah TEMPAT TERAKHIR SAYA??
Siapakah ORANG YG TERAKHIR berada dengan Sya??
Dengan CARA APAKAH SYA mengakhiri cerita hidup sya??

:'(

Allah..Allah..Alllah...Allah..

jangan kalian sangka..
labuhnya tudung saya 
tanda alimnya diri saya..
Sya juga seperti anda..
masih mncari2 segenap cahaya
buat menemani sepanjang perjalanan..
kerana tudung labuh sya ini..
bukan sekadar menutupi..
tetapi melindungi..
juga mgingatkan diri saya..
menjaga setiap gerak geri..
kerana akhlak itu bunga diri..

salam..;)


kata2 semngat buat anda..;)







 




No comments: